- Τα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία Πανεπιστημίου Πατρών (Γυμνάσιο και Λύκειο) μας είχαν ενημερώσει για το πρόγραμμα και το αριθμό των μαθητών που συμμετέχουν στους ομίλους.
- Πρόσφατα άρχισαν τη λειτουργία τους οι όμιλοι και στα Δημοτικά Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία του Πανεπιστημίου Πατρών και έχουμε σαφή εικόνα για τον αριθμό των μαθητών και από τα σχολεία αυτά.
- Οι γονείς που ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία θα πρέπει να υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση
- Οι αιτήσεις πρέπει να υποβληθούν μέχρι και την 18 Δεκεμβρίου 2014
- Το τίμημα της μεταφοράς θα προσδιοριστεί και θα ανακοινωθεί μετά την ολοκλήρωση της υποβολής των αιτήσεων.
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014
Όμιλοι και μεταφορά μαθητών σχολικού έτους 2014 - 15
Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013
Γιορτή Αποφοίτησης Λυκείου
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Πρότυπου Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Πατρών διοργανώνει γιορτή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ' Λυκείου, την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013 και ώρα 9.00 μμ στην αίθουσα εκδηλώσεων του Λυκείου.Θα χαρούμε να γιορτάσουμε μαζί την αποφοίτηση των παιδιών και να τους ευχηθούμε καλή συνέχεια στη ζωή τους.
Θα ακολουθήσει μουσικό πρόγραμμα.
Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013
Πρωτιά του Σχολείου μας στον 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό για την 11η Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Επιστημών (EUSO 2013)
Ευχόμαστε ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στην ομάδα μας !!!
- Αποτελέσματα, βίντεο και φωτογραφίες από τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό EUSO 2013 και τη βράβευση
- Δελτίο Τύπου ΠΑΝΕΚΦΕ
Σάββατο 23 Ιουνίου 2012
Τελετή αποφοίτησης Πειραματικού Λυκείου
ΤΕΛΕΤΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ- ΛΗΞΗΣ
ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2011-2012
- Διευθυντή κ.Δημητρέλλου Π.Π.Λ.Π.Π
- Προέδρου Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
- Προέδρου Συλλόγου Αποφοίτων Π.Π.Λ.Π.Π
- Προέδρου ΕΠΠΣ
Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010
Μεταφορά Μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου 2010 - 2011
- Οι πληρωμές θα γίνονται όπως και πέρσι ανά δίμηνο και θα προκαταβάλλονται στην αρχή κάθε διμήνου σε λογαριασμό της eurobank
- ΟΛΟΙ οι ενδιαφερόμενοι γονείς εντός της εβδομάδος συμπληρώνουν: (α) υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής των παιδιών τους στο σύστημα μεταφοράς μαθητών με λεωφορεία και (β) δελτίο μεταφοράς μαθητή αφού επιλέξουν γραμμή λεωφορείου και στάση.
- Καθιερώνεται ενιαίο κόμιστρο για τους μαθητές Γυμνασίου Λυκείου, ανεξάρτητα αν η διαδρομή είναι απλή η διπλή.
- Επειδή το ημερήσιο κόστος μετακόμισης αυξήθηκε από πέρυσι κατά 8% λόγω αυξήσεων του Φ.Π.Α. & του πετρελαίου, αξιοποιώντας πάγιο 2.400 ευρώ του ταμείου θα αυξηθεί το ενιαίο διπλό κόμιστρο μηνός μόνο κατά 3.9 € με την προϋπόθεση συμμετοχής 175 παιδιών τουλάχιστον στο πρόγραμμα.
- Όσοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα μεταφοράς αλλά και όλοι οι υπόλοιποι γονείς θα δύνανται να καταβάλλουν στον κοινό λογαριασμό του συλλόγου το μοναδικό έσοδο μας της ετήσιας συνδρομή τους που για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά θα είναι 10 ευρώ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΟΔΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Συγκριτικά περσινά στοιχεία 168 μαθητές σε διπλή διαδρομή 19 μαθητές σε μονή διαδρομή Κόστος ανά μαθητή: 53.3 *9=480 € ετησίως στην διπλή 43.3 *9=390 € ετησίως στην μονή ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ= 88.050 | Φετινά στοιχεία 175 μαθητές στην ενιαία διαδρομή Κόστος ανά μαθητή 57.2*9=515€ ετησίως στην διπλή 515*175=90.125 € πάγια = 2.275 € ΣΥΝ.ΕΣΟΔΩΝ= 92400 € |
ΔΟΣΕΙΣ | Α ΔΟΣΗ | Β ΔΟΣΗ | Γ ΔΟΣΗ | Δ ΔΟΣΗ | ΣΥΝΟΛΟ ΕΤΗΣΙΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ |
ΗΜ/ΝΙΑ ΔΟΣΕΩΝ | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 30/9/2009 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/12/2009 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/2/2010 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/4/2010 | |
ΕΝΙΑΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 160€ | 125€ | 125€ | 105€ | 515€ ΣΥΝΟΛΙΚΑ |
Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009
Μεταφορά μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου
| Συγκριτικά περσινά στοιχεία 200 μαθητές σε διπλή διαδρομή 13 μαθητές σε μονή διαδρομή Κόστος ανά μαθητή 50*9= 450 E ετησίως η διπλή 40*9= 360 E ετησίως η μονή | Φετινά στοιχεία 168 μαθητές σε διπλή διαδρομή 19 μαθητές σε μονή διαδρομή Κόστος ανά μαθητή 53.3 *9=480 E ετησίως στην διπλή 43.3 *9=390 E ετησίως στην μονή ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ 480*168=80640 E 390*19 =7410 E ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ= 88.050 E |
| ΔΟΣΕΙΣ | Α ΔΟΣΗ | Β ΔΟΣΗ | Γ ΔΟΣΗ | Δ ΔΟΣΗ | ΣΥΝΟΛΟ ΕΤΗΣΙΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ |
| ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΟΣΕΩΝ | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 30/9/2009 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/12/2009 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/2/2010 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/4/2010 | |
| ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 150 E | 110 E | 110 E | 110 E | 480 E ΣΥΝΟΛΙΚΑ |
| ΜΟΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 120 E | 90 E | 90 E | 90 E | 390 E ΣΥΝΟΛΙΚΑ |
Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009
Ξεκινήσε το πρόγραμμα του Λυκείου μας «Νέοι ? Γέφυρες για το μέλλον» - Στηρίξτε το !
- την επιρροή των Μ.Μ.Ε. στη ζωή μας
- την Ευρωπαϊκή ιθαγένεια και
- την προστασία του περιβάλλοντος
Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009
Μεταφορά μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου για το έτος 2009 ? 2010
Με την έναρξη του σχολικού έτους το Δ.Σ σας εύχεται καλή σχολική χρονιά και σας ενημερώνει για τα παρακάτω που αφορούν την μεταφορά των μαθητών.
Κατόπιν αποφάσεως του Δ.Σ και έχοντας περίπου το ίδιο με το περσινό κόστος
Α) Οι πληρωμές θα γίνονται ανά τρίμηνο και θα προκαταβάλλονται στην αρχή κάθε τριμήνου.
Β) ΟΛΟΙ οι γονείς που ενδιαφέρονται υποχρεούνται να συμπληρώσουν υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής των παιδιών τους στο σύστημα μεταφοράς μαθητών με λεωφορεία:
- Η προεξόφληση για τους μήνες ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ - ΟΚΤΩΒΡΙΟ ? ΝΟΕΜΒΡΙΟ θα γίνει μέχρι 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ και θα είναι 150 ευρώ. Η εκτίμηση έγινε με βάση το ποσό των 50 ευρώ το μήνα. Μέσα στον Οκτώβρη θα εκτιμηθεί το ακριβές κόστος του κάθε μηνός και ανάλογα θα γίνει η υποχρέωση στα υπόλοιπα τρίμηνα [ΜΟΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 120 ΕΥΡΩ].
- Όσοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα μεταφοράς αλλά και όλοι οι υπόλοιποι γονείς θα δύνανται να καταβάλλουν στον κοινό λογαριασμό του συλλόγου το μοναδικό έσοδο μας της ετήσιας συνδρομής τους που για το 2009- 2010 θα είναι και πάλι 10 ευρώ.
- Σε κάθε περίπτωση οι γονείς καταθέτες υποχρεούνται να φυλάνε τις αποδείξεις των τραπεζικών καταθέσεων για όλη τη σχολική χρονιά ώσπου να γίνει ο τελικός απολογισμός.
- Όλοι οι γονείς που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα μεταφοράς οφείλουν να συμπληρώσουν εντός της εβδομάδας και να υπογράψουν τις υπεύθυνες δηλώσεις ,ώστε να δοθούν και οι κάρτες δρομολογίων στους μαθητές.
Παρακαλούνται να εξοφλήσουν τις οφειλές τους όσοι γονείς από πέρσι οφείλουν ακόμη ποσά, γιατί ο σύλλογος δεν έχει την δυνατότητα να χρηματοδοτεί ελλείμματα, αλλά ούτε θεωρεί σκόπιμο να χρεώσει στην φετινή χρήση τους περσινούς οφειλέτες.
Πιστεύουμε πως η καλοπροαίρετη συνεργασία και η συνέπεια όλων μας στην κάλυψη των αμοιβαίων υποχρεώσεών θα στηρίξει την ομαλή λειτουργία της μεταφοράς, που είναι έργο εθελοντικής καθαρά εργασίας των επίσης γονέων-μελών του Δ.Σ.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στα μέλη του Δ.Σ. στα στοιχεία επικοινωνίας που αναγράφονται στην ιστοσελίδα http://goneis-peiramatiko-pan-patras.gr/blog/?page_id=7
ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ
ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕUROBANK-
ΠΡΟΣΟΧΗ: να αναγράφεται οπωσδήποτε το όνομα του μαθητή σαν καταθέτη και το δρομολόγιο που ακολουθείται πχ. 4, 5, 6, 7.
Για τους μαθητές του γυμνασίου και του λυκείου:
Eurobank: 0026-0082-49-0101353505
IBAN: GR5502600820000490101353505
ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ
Κοινό ταμείο: 0026-0082-44-0101353770
IBAN: GR9702600820000440101353770
Σάββατο 27 Ιουνίου 2009
Μουσική Εκδήλωση
Το Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου Πατρών διοργανώνει μουσική εκδήλωση την Τρίτη 30 Ιουνίου 2009 στον πολυχώρο ΠΟΛΙΤΕΙΑ με τους μαθητές της καλλιτεχνικής δράσης The School of Rock Project να παίζουν μουσική για να γιορτάσουν το τέλος της σχολικής χρονιάς, τον ερχομό του καλοκαιριού, των διακοπών και της ξενοιασιάς και την πετυχημένη αποφοίτηση της Γ' Λυκείου που διέπρεψε στις Πανελλήνιες εξετάσεις!!!
Μεταφορά μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου έτους 2008 - 2009
Ενόψει της λήξης του σχολικού έτους θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις τελευταίες οφειλές της μεταφοράς των μαθητών με τα πούλμαν. Παρά τα εμπόδια που αντιμετωπίσαμε το πρόγραμμα εκτιμούμε ότι εξελίχθηκε σε γενικές γραμμές καλά. Παρόλα αυτά υπάρχουν ακόμα μερικές εκκρεμότητες και παρακαλούμε να τις τακτοποιήσετε.
Συγκεκριμένα για το μήνα Ιούνιο θα πληρώσουμε το μισό κόμιστρο*, δηλαδή 25 ευρώ (20 για τη μονή διαδρομή). Συνολικά, για όλο το χρόνο, θα πρέπει να έχουν καταβληθεί 450 ευρώ (360 για τη μονή διαδρομή). Παρακαλούμε ελέγξτε το συνολικό ποσό που τυχόν οφείλετε. Σε περίπτωση πλεονάσματος αυτό θα μεταφερθεί στο όνομά σας για τον Σεπτέμβριο.
*Εξαιρούνται οι μαθητές της Γ΄λυκείου, που δεν θα πληρώσουν για τον Ιούνιο, δηλαδή το συνολικό ποσό για όλο το χρόνο είναι 400 ευρώ.
Σας υπενθυμίζουμε τον αριθμό του λογαριασμού για τους μαθητές του γυμνασίου και του λυκείου: Eurobank:0026-0015-77-0103050432.
Επιπλέον είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι, μετά από μια πολύπλοκη διαδικασία, ανοίχτηκαν λογαριασμοί στο όνομα του συλλόγου. Από Σεπτέμβριο δεν θα ισχύουν πλέον οι προσωπικοί λογαριασμοί. Άρα, για μια ακόμα φορά θα υποστούμε μία αλλαγή στους τραπεζικούς λογαριασμούς. Αυτοί όμως, από δω και πέρα, θα είναι σταθεροί, ανεξάρτητα από το Δ.Σ. που θα αναλαμβάνει κάθε διετία. Διαχειριστές των λογαριασμών θα είναι ο εκάστοτε πρόεδρος, αντιπρόεδρος και ταμίας. Σας παραθέτουμε τους νέους αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών και σας ενημερώνουμε ότι η καταβολή των κομίστρων, για καλύτερη εξυπηρέτηση όλων μας, από τη νέα χρονιά θα γίνεται σε 2 δόσεις (Σεπτέμβριο, Ιανουάριο).
Για τους μαθητές του νηπιαγωγείου και του δημοτικού:
? Eurobank: ---------------------------------------
? IBAN: GR ----------------------------------------
Για τους μαθητές του γυμνασίου και του λυκείου:
? Eurobank: ---------------------------------------
? IBAN: ---------------------------------------
? Κοινό ταμείο: ---------------------------------------
? IBAN: ---------------------------------------
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία και σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι.
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009
Βράβευση Αριστούχων και Διακριθέντων Μαθητών
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Πατρών έχει την τιμή να σας προσκαλέσει στην ετήσια εκδήλωσή που διοργανώνει για να βραβεύσει εξαιρετικές επιδόσεις και δραστηριότητες των μαθητών του Σχολείου μας.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 18-1-2009, 10.30 π.μ. στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών.
Δείτε εδώ τον κατάλογο με τους βραβευθέντες μαθητές και μαθήτριες.
