Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Λύκειο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Λύκειο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Όμιλοι και μεταφορά μαθητών σχολικού έτους 2014 - 15

Αγαπητοί γονείς,

σε συνέχεια της από 30.10.2014 ανακοίνωσής μας για την υπηρεσία μεταφοράς μαθητών των ομίλων σας ενημερώνουμε ότι:
  • Τα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία Πανεπιστημίου Πατρών (Γυμνάσιο και Λύκειο) μας είχαν ενημερώσει για το πρόγραμμα και το αριθμό των μαθητών που συμμετέχουν στους ομίλους.
  • Πρόσφατα άρχισαν τη λειτουργία τους οι όμιλοι και στα Δημοτικά Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία του Πανεπιστημίου Πατρών και έχουμε σαφή εικόνα για τον αριθμό των μαθητών και από τα σχολεία αυτά.
  • Οι γονείς που ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία θα πρέπει να υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση
  • Οι αιτήσεις πρέπει να υποβληθούν μέχρι και την 18 Δεκεμβρίου 2014 
  • Το τίμημα της μεταφοράς θα προσδιοριστεί και θα ανακοινωθεί μετά την ολοκλήρωση της υποβολής των αιτήσεων.
Για πιθανές απορίες παρακαλούμε επικοινωνήσετε μαζί μας στο  goneis.peiramatiko@gmail.com

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Γιορτή Αποφοίτησης Λυκείου

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Πρότυπου Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Πατρών διοργανώνει γιορτή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ' Λυκείου, την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013 και ώρα 9.00 μμ στην αίθουσα εκδηλώσεων του Λυκείου.

Θα χαρούμε να γιορτάσουμε μαζί την αποφοίτηση των παιδιών και να τους ευχηθούμε καλή συνέχεια στη ζωή τους.

Θα ακολουθήσει μουσικό πρόγραμμα.

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Πρωτιά του Σχολείου μας στον 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό για την 11η Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Επιστημών (EUSO 2013)


Την πρώτη θέση (ανάμεσα σε 56 μαθητικές ομάδες από όλη την Ελλάδα) κατέκτησε η μαθητική ομάδα του Πρότυπου Πειραματικού Λυκείου του Πανεπιστημίου Πατρών στον 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Εργαστηριακό Διαγωνισμό Φυσικών Επιστημών για την επιλογή των μαθητών που θα συμμετάσχουν στην 11η Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Επιστημών – EUSO 2013.  
Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από την Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΠΑΝΕΚΦΕ - www.ekfe.gr/portal), διεξήχθηκε στις 19/1/2013 στην Αθήνα και σκοπός του ήταν η προώθηση μέσα από τα ΕΚΦΕ της ένταξης του πειράματος στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, η ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών στη λειτουργία πειραματικών διατάξεων και τη λήψη μετρήσεων, καθώς και η χρήση της επιστημονικής μεθοδολογίας ως μέσο για την επίλυση αυθεντικών προβλημάτων της καθημερινής ζωής.
Η ομάδα μας προετοιμάστηκε μεθοδικά από τους εκπαιδευτικούς Φυσικών Επιστημών του Σχολείου μας (αλφαβητικά: κ.κ. Αρλαπάνο Γιώργο, Αμπλά Μιχάλη και Φύττα Γιώργο) και οι τρείς μαθητές της Β’ Λυκείου που την αποτελούν (αλφαβητικά: Μπούσιας Νικόλαος, Παρασκευάς Ορέστης και Σαραβάνος Αυγουστίνος), εργάστηκαν σκληρά και συστηματικά για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Με βάση τη σημαντική αυτή διάκριση, η ομάδα μας με ιδιαίτερη υπερηφάνεια και υψηλή αίσθηση καθήκοντος θα εκπροσωπήσει μαζί με την 2η ομάδα από το Β' Τοσίτσειο - Αρσάκειο Λύκειο Εκάλης, την Ελλάδα στην 11η Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Επιστημών (EUSO 2013) που θα διεξαχθεί στις 17 – 23 Μαρτίου 2013 στο Λουξεμβούργο. Η 11η Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Επιστημών διοργανώνεται από την European Union Science Olympiad, EUSO, (www.euso.dcu.ie).

Ευχόμαστε ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στην ομάδα μας !!! 


 Η ομάδα του σχολείου μας ενώ εκτελεί το πείραμα της Φυσικής

Περισσότερα:
  1. Αποτελέσματα, βίντεο και φωτογραφίες από τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό EUSO 2013 και τη βράβευση
  2. Δελτίο Τύπου ΠΑΝΕΚΦΕ

Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Τελετή αποφοίτησης Πειραματικού Λυκείου

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ο Διευθυντής του Πρότυπο Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Πατρών, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και ο Σύλλογος Αποφοίτων του Πρότυπου Πειραματικού Λυκείου Πανεπιστημίου Πατρών, σας προσκαλούν στη τελετή αποφοίτησης - λήξης του σχολικού έτους 2011-2012, η οποία θα πραγματοποιηθεί τη Τετάρτη 27 Ιουνίου και ώρα 8.30 μ.μ. στον προαύλιο χώρο του Σχολείου.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΤΕΛΕΤΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ- ΛΗΞΗΣ
ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2011-2012
1.ΟΜΙΛΙΕΣ
  • Διευθυντή κ.Δημητρέλλου Π.Π.Λ.Π.Π
  • Προέδρου Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
  • Προέδρου Συλλόγου Αποφοίτων Π.Π.Λ.Π.Π
  • Προέδρου ΕΠΠΣ
2. ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ

3. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ – ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

4.ΑΠΟΝΟΜΗ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

5.ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
(Ελληνορωμαϊκά ψηφιδωτά: Ιστορία και τεχνική κατασκευής τους)

6.ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΩΝ
Στην εκδήλωση θα παρουσιαστούν μουσικά σχήματα μαθητών του Σχολείου.

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Μεταφορά Μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου 2010 - 2011

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών των Πειραματικού Γυμνασίου και Λυκείου του Πανεπιστημίου Πατρών ευχόμαστε να έχετε μια καλή και παιδαγωγικά γόνιμη σχολική χρονιά. Σας υποσχόμαστε πως και φέτος με τη βοήθεια της δική σας συμμετοχής και θέλησης θα προσπαθήσουμε και εμείς από την μεριά μας να ξεπερασθούν όλες οι δυσκολίες και να δημιουργήσουμε όλοι μαζί γονείς και μαθητές με τη καθοδήγηση των Καθηγητών το καλύτερο δυνατό σχολικό περιβάλλον.

Για τη μεταφορά των μαθητών κατά την νέα σχολική χρονιά θα ισχύουν τα παρακάτω:
  1. Οι πληρωμές θα γίνονται όπως και πέρσι ανά δίμηνο και θα προκαταβάλλονται στην αρχή κάθε διμήνου σε λογαριασμό της eurobank
  2. ΟΛΟΙ οι ενδιαφερόμενοι γονείς εντός της εβδομάδος συμπληρώνουν: (α) υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής των παιδιών τους στο σύστημα μεταφοράς μαθητών με λεωφορεία και (β) δελτίο μεταφοράς μαθητή αφού επιλέξουν γραμμή λεωφορείου και στάση.
  3. Καθιερώνεται ενιαίο κόμιστρο για τους μαθητές Γυμνασίου Λυκείου, ανεξάρτητα αν η διαδρομή είναι απλή η διπλή.
  4. Επειδή το ημερήσιο κόστος μετακόμισης αυξήθηκε από πέρυσι κατά 8% λόγω αυξήσεων του Φ.Π.Α. & του πετρελαίου, αξιοποιώντας πάγιο 2.400 ευρώ του ταμείου θα αυξηθεί το ενιαίο διπλό κόμιστρο μηνός μόνο κατά 3.9 € με την προϋπόθεση συμμετοχής 175 παιδιών τουλάχιστον στο πρόγραμμα.
  5. Όσοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα μεταφοράς αλλά και όλοι οι υπόλοιποι γονείς θα δύνανται να καταβάλλουν στον κοινό λογαριασμό του συλλόγου το μοναδικό έσοδο μας της ετήσιας συνδρομή τους που για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά θα είναι 10 ευρώ.


ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΟΔΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

ΕΞΟΔΑ: [4 ΠΟΥΛΜΑΝ ΤΩΝ 50 ΑΤΟΜΩΝ * 165 ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ] + 11% ΦΠΑ = 92.400 € ετησίως

ΕΣΟΔΑ: Πληρωμές μαθητών Γυμνασίου & Λυκείου:

Συγκριτικά περσινά στοιχεία

168 μαθητές σε διπλή διαδρομή

19 μαθητές σε μονή διαδρομή

Κόστος ανά μαθητή:

53.3 *9=480 € ετησίως στην διπλή

43.3 *9=390 € ετησίως στην μονή

ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ= 88.050
Φετινά στοιχεία


175 μαθητές στην ενιαία διαδρομή

Κόστος ανά μαθητή

57.2*9=515€ ετησίως στην διπλή

515*175=90.125 €

πάγια = 2.275 €

ΣΥΝ.ΕΣΟΔΩΝ= 92400 €


ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ: ΣΕ 4 ΔΟΣΕΙΣ
ΔΟΣΕΙΣ

Α ΔΟΣΗ

Β ΔΟΣΗ

Γ ΔΟΣΗ

Δ ΔΟΣΗ


ΣΥΝΟΛΟ

ΕΤΗΣΙΑΣ

ΠΛΗΡΩΜΗΣ
ΗΜ/ΝΙΑ


ΔΟΣΕΩΝ

ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 30/9/2009

ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/12/2009

ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/2/2010

ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/4/2010

ΕΝΙΑΙΑ

ΔΙΑΔΡΟΜΗ

160€
125€
125€
105€
515€ ΣΥΝΟΛΙΚΑ

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στην απόδειξη κατάθεσης να αναγράφεται οπωσδήποτε το όνομα του μαθητή σαν καταθέτη.

Λογ/σμος καταθέσεως κομίστρων μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου:

Eurobank: 0026-0082-49-0101353505
IBAN: GR5502600820000490101353505

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

Μεταφορά μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου

Στη  γενική συνέλευση την 21/11/2009 έγινε ενημέρωση για τα οικονομικά στοιχεία της μεταφοράς των μαθητών του Γυμνασίου και Λυκείου

Α] ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΟΔΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

1] {4 ΠΟΥΛΜΑΝ ΤΩΝ 50 ΑΤΟΜΩΝ * 165 ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ]+9% ΦΠΑ==

=====[4*165*120] + 9%== ΣΥΝΟΛΟ ΕΞΟΔΩΝ =86.328 E ετησίως

Β] Πληρωμές μαθητών Γυμνασίου & Λυκείου
Συγκριτικά περσινά στοιχεία


200 μαθητές σε διπλή διαδρομή


13 μαθητές σε μονή διαδρομή


Κόστος ανά μαθητή


50*9= 450 E ετησίως η διπλή


40*9= 360 E ετησίως η μονή
Φετινά στοιχεία


168 μαθητές σε διπλή διαδρομή


19 μαθητές σε μονή διαδρομή


Κόστος ανά μαθητή


53.3 *9=480 E ετησίως στην διπλή


43.3 *9=390 E ετησίως στην μονή


ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ


480*168=80640 E


390*19 =7410 E


ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ= 88.050 E

ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ 4 ΔΟΣΕΙΣ
ΔΟΣΕΙΣ

Α ΔΟΣΗ



Β ΔΟΣΗ



Γ ΔΟΣΗ



Δ ΔΟΣΗ



ΣΥΝΟΛΟ
ΕΤΗΣΙΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ


ΔΟΣΕΩΝ


ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 30/9/2009



ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/12/2009



ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/2/2010



ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/4/2010

ΔΙΠΛΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ

150 E
110 E
110 E


110 E


480 E
ΣΥΝΟΛΙΚΑ
ΜΟΝΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ


120 E



90 E



90 E



90 E



390 E
ΣΥΝΟΛΙΚΑ

Παρακαλούμε να πληρώνετε εγκαίρως τα χρήματα των δόσεων για να μη προκύπτουν ταμιακές δυσκολίες, γιατί η έλλειψη χρημάτων ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ή ΑΤΟΜΙΚΑ.

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Ξεκινήσε το πρόγραμμα του Λυκείου μας «Νέοι ? Γέφυρες για το μέλλον» - Στηρίξτε το !

Αγαπητοί γονείς,

έχουμε την χαρά να σας ενημερώσουμε για το πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχει το Λύκειό μας. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που εκπονούν από κοινού επτά σχολεία από επτά διαφορετικές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου είναι το μοναδικό σχολείο από την Ελλάδα σε αυτή τη σύμπραξη.

Το πρόγραμμα έχει τίτλο «Νέοι: Γέφυρες για το μέλλον», άρχισε τον Σεπτέμβριο 2009 και θα διαρκέσει δύο χρόνια.

Κατά τη χρονική αυτή διάρκεια, οι μαθητές όλων των συμμετεχόντων σχολείων θα δημιουργήσουν εργασίες σε μορφή γραπτού λόγου, εικόνας και DVD. Τα θέματα τους θα σχετίζονται με:
  • την επιρροή των Μ.Μ.Ε. στη ζωή μας
  • την Ευρωπαϊκή ιθαγένεια και
  • την προστασία του περιβάλλοντος
Η πορεία και τα αποτελέσματα των εργασιών θα γίνονται γνωστά στο σχολείο και την τοπική κοινότητα μέσω παρουσιάσεων, δημοσιευμάτων στον τύπο, την τηλεόραση και γενικότερα σε όλα όσα μέσα είναι δυνατόν να βοηθήσουν στη διάχυση του προϊόντος.

Στο χρονικό αυτό διάστημα οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα συνοδευμένοι από καθηγητές τους θα ανταλλάξουν επισκέψεις.

Κάθε σχολείο θα φιλοξενήσει όλα τα υπόλοιπα. Το ίδιο και το δικό μας.

Γι' αυτό το λόγο ζητάμε από εσάς να στηρίξετε την προσπάθεια αυτή ώστε το σχολείο μας να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της φιλοξενίας.

Οι συντελεστές της πρωτοβουλίας αυτής προτιμούν η υποστήριξη σας να είναι υλική. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, θα μετατρέψουν αυτοί την όποια οικονομική υποστήριξη σε υλική και θα σας ενημερώσουν με τα σχετικά παραστατικά.

Θεωρείται αυτονόητο πως οι χορηγοί του σχολείου μας θα αναφέρονται σε κάθε δημοσιοποίησης των εργασιών και δράσεων του προγράμματος.

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Μεταφορά μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου για το έτος 2009 ? 2010

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & ΛΥΚΕΙΟΥ

Με την έναρξη του σχολικού έτους το Δ.Σ σας εύχεται καλή σχολική χρονιά και σας ενημερώνει για τα παρακάτω που αφορούν την μεταφορά των μαθητών.

Κατόπιν αποφάσεως του Δ.Σ και έχοντας περίπου το ίδιο με το περσινό κόστος

Α) Οι πληρωμές θα γίνονται ανά τρίμηνο και θα προκαταβάλλονται στην αρχή κάθε τριμήνου.

Β) ΟΛΟΙ οι γονείς που ενδιαφέρονται υποχρεούνται να συμπληρώσουν υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής των παιδιών τους στο σύστημα μεταφοράς μαθητών με λεωφορεία:

  • Η προεξόφληση για τους μήνες ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ - ΟΚΤΩΒΡΙΟ ? ΝΟΕΜΒΡΙΟ θα γίνει μέχρι 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ και θα είναι 150 ευρώ. Η εκτίμηση έγινε με βάση το ποσό των 50 ευρώ το μήνα. Μέσα στον Οκτώβρη θα εκτιμηθεί το ακριβές κόστος του κάθε μηνός και ανάλογα θα γίνει η υποχρέωση στα υπόλοιπα τρίμηνα [ΜΟΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 120 ΕΥΡΩ].

  • Όσοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα μεταφοράς αλλά και όλοι οι υπόλοιποι γονείς θα δύνανται να καταβάλλουν στον κοινό λογαριασμό του συλλόγου το μοναδικό έσοδο μας της ετήσιας συνδρομής τους που για το 2009- 2010 θα είναι και πάλι 10 ευρώ.

  • Σε κάθε περίπτωση οι γονείς καταθέτες υποχρεούνται να φυλάνε τις αποδείξεις των τραπεζικών καταθέσεων για όλη τη σχολική χρονιά ώσπου να γίνει ο τελικός απολογισμός.

  • Όλοι οι γονείς που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα μεταφοράς οφείλουν να συμπληρώσουν εντός της εβδομάδας και να υπογράψουν τις υπεύθυνες δηλώσεις ,ώστε να δοθούν και οι κάρτες δρομολογίων στους μαθητές.


Παρακαλούνται να εξοφλήσουν τις οφειλές τους όσοι γονείς από πέρσι οφείλουν ακόμη ποσά, γιατί ο σύλλογος δεν έχει την δυνατότητα να χρηματοδοτεί ελλείμματα, αλλά ούτε θεωρεί σκόπιμο να χρεώσει στην φετινή χρήση τους περσινούς οφειλέτες.

Πιστεύουμε πως η καλοπροαίρετη συνεργασία και η συνέπεια όλων μας στην κάλυψη των αμοιβαίων υποχρεώσεών θα στηρίξει την ομαλή λειτουργία της μεταφοράς, που είναι έργο εθελοντικής καθαρά εργασίας των επίσης γονέων-μελών του Δ.Σ.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στα μέλη του Δ.Σ. στα στοιχεία επικοινωνίας που αναγράφονται στην ιστοσελίδα http://goneis-peiramatiko-pan-patras.gr/blog/?page_id=7

ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ

ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕUROBANK-

ΠΡΟΣΟΧΗ: να αναγράφεται οπωσδήποτε το όνομα του μαθητή σαν καταθέτη και το δρομολόγιο που ακολουθείται πχ. 4, 5, 6, 7.

Για τους μαθητές του γυμνασίου και του λυκείου:

Eurobank: 0026-0082-49-0101353505

IBAN: GR5502600820000490101353505

ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ

Κοινό ταμείο: 0026-0082-44-0101353770

IBAN: GR9702600820000440101353770

Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Μουσική Εκδήλωση

Το Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου Πατρών διοργανώνει μουσική εκδήλωση την Τρίτη 30 Ιουνίου 2009 στον πολυχώρο ΠΟΛΙΤΕΙΑ με τους μαθητές της καλλιτεχνικής δράσης The School of Rock Project να παίζουν μουσική για να γιορτάσουν το τέλος της σχολικής χρονιάς, τον ερχομό του καλοκαιριού, των διακοπών και της ξενοιασιάς και την πετυχημένη αποφοίτηση της Γ' Λυκείου που διέπρεψε στις Πανελλήνιες εξετάσεις!!!


poster_30_6_20091

Μεταφορά μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου έτους 2008 - 2009

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Ενόψει της λήξης του σχολικού έτους θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις τελευταίες οφειλές της μεταφοράς των μαθητών με τα πούλμαν. Παρά τα εμπόδια που αντιμετωπίσαμε το πρόγραμμα εκτιμούμε ότι εξελίχθηκε σε γενικές γραμμές καλά. Παρόλα αυτά υπάρχουν ακόμα μερικές εκκρεμότητες και παρακαλούμε να τις τακτοποιήσετε.


Συγκεκριμένα για το μήνα Ιούνιο θα πληρώσουμε το μισό κόμιστρο*, δηλαδή 25 ευρώ (20 για τη μονή διαδρομή). Συνολικά, για όλο το χρόνο, θα πρέπει να έχουν καταβληθεί 450 ευρώ (360 για τη μονή διαδρομή). Παρακαλούμε ελέγξτε το συνολικό ποσό που τυχόν οφείλετε. Σε περίπτωση πλεονάσματος αυτό θα μεταφερθεί στο όνομά σας για τον Σεπτέμβριο.


*Εξαιρούνται οι μαθητές της Γ΄λυκείου, που δεν θα πληρώσουν για τον Ιούνιο, δηλαδή το συνολικό ποσό για όλο το χρόνο είναι 400 ευρώ.



Σας υπενθυμίζουμε τον αριθμό του λογαριασμού για τους μαθητές του γυμνασίου και του λυκείου: Eurobank:0026-0015-77-0103050432.

Επιπλέον είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι, μετά από μια πολύπλοκη διαδικασία, ανοίχτηκαν λογαριασμοί στο όνομα του συλλόγου. Από Σεπτέμβριο δεν θα ισχύουν πλέον οι προσωπικοί λογαριασμοί. Άρα, για μια ακόμα φορά θα υποστούμε μία αλλαγή στους τραπεζικούς λογαριασμούς. Αυτοί όμως, από δω και πέρα, θα είναι σταθεροί, ανεξάρτητα από το Δ.Σ. που θα αναλαμβάνει κάθε διετία. Διαχειριστές των λογαριασμών θα είναι ο εκάστοτε πρόεδρος, αντιπρόεδρος και ταμίας. Σας παραθέτουμε τους νέους αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών και σας ενημερώνουμε ότι η καταβολή των κομίστρων, για καλύτερη εξυπηρέτηση όλων μας, από τη νέα χρονιά θα γίνεται σε 2 δόσεις (Σεπτέμβριο, Ιανουάριο).



Για τους μαθητές του νηπιαγωγείου και του δημοτικού:
? Eurobank:       ---------------------------------------
? IBAN: GR         ----------------------------------------

Για τους μαθητές του γυμνασίου και του λυκείου:
? Eurobank:        ---------------------------------------
? IBAN:                 ---------------------------------------
? Κοινό ταμείο: ---------------------------------------
? IBAN:                 ---------------------------------------

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία και σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι.
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Βράβευση Αριστούχων και Διακριθέντων Μαθητών




Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Πατρών έχει την τιμή να σας προσκαλέσει στην ετήσια εκδήλωσή που διοργανώνει για να βραβεύσει εξαιρετικές επιδόσεις και δραστηριότητες των μαθητών του Σχολείου μας.


Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 18-1-2009, 10.30 π.μ. στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών.


Δείτε εδώ τον κατάλογο με τους βραβευθέντες μαθητές και μαθήτριες.