Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010
Αριθμός εγγραφόμενων στην Α' Γυμνασίου και συμπλήρωση τάξεων σε Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο
Μεταφορά Μαθητών Νηπιαγωγείου & Δημοτικού 2010 - 2011
- Οι πληρωμές θα γίνονται όπως και πέρσι ανά δίμηνο και θα προκαταβάλλονται στην αρχή κάθε διμήνου.
- ΟΛΟΙ οι ενδιαφερόμενοι γονείς εντός της εβδομάδος συμπληρώνουν: (α) υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής των παιδιών τους στο σύστημα μεταφοράς μαθητών με λεωφορεία και (β) δελτίο μεταφοράς μαθητή αφού επιλέξουν γραμμή λεωφορείου και στάση.
- Καθιερώνεται ενιαίο κόμιστρο για τους μαθητές νηπιαγωγείου δημοτικού, ανεξάρτητα αν η διαδρομή είναι απλή η διπλή.
- Αν και το ημερήσιο κόστος μετακόμισης αυξήθηκε από πέρυσι κατά 8% λόγω αυξήσεων του Φ.Π.Α. & του πετρελαίου, αξιοποιώντας πάγιο 2.500 ευρώ του ταμείου κατεβάζουμε από 765 σε 730 ευρώ το ετήσιο κατά μαθητή κοστολόγιο και από 85 σε 81 το μέσο μηνιαίο.
- Η πληρωμή θα γίνει πάλι σε 4 δόσεις κατά τον παρακάτω πίνακα και στους αναγραφόμενους λογαριασμούς της τραπεζας eurobank
- Όσοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα μεταφοράς αλλά και όλοι οι υπόλοιποι γονείς θα δύνανται να καταβάλλουν στον κοινό λογαριασμό του συλλόγου το μοναδικό έσοδο μας της ετήσιας συνδρομή τους που για το 2010-11 θα είναι και πάλι 10 ευρώ.
- {3 ΠΟΥΛΜΑΝ ΤΩΝ 50 ΑΤΟΜΩΝ * 165 ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ * (126.13€ +19,82 €} (Η ΚΑΘΕ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ) + ΦΠΑ 11% = 80.192 € ετησίως
- [67*165] + 11% φπα για το πούλμαν της παράκαμψης =12.271 € ετησίως
| Συγκριτικά περσινά στοιχεία 96 μαθητές σε διπλή διαδρομή 17 μαθητές σε μονή διαδρομή κόστος ανά μαθητή 85*9=765€ ετησίως στην διπλή 75*9=675€ ετησίως στην μονή Σύνολο περσινών εσόδων 84.915 € | Φετινά στοιχεία 123 μαθητές κόστος ανά μαθητή 81.1 *9=730 ετησίως € ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ 730*123=89.790 € Παγία = 2.6730 € ΣΥΝ.ΕΣΟΔΩΝ=92.463 € |
| ΔΟΣΕΙΣ | Α ΔΟΣΗ | Β ΔΟΣΗ | Γ ΔΟΣΗ | Δ ΔΟΣΗ | ΣΥΝΟΛΟ ΕΤΗΣΙΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ |
| ΗΜ/ΝΙΑ ΔΟΣΕΩΝ | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 30/9/2010 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/12/2010 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/2/2011 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/4/2011 | |
| ΕΝΙΑΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 190 € | 190 € | 190 € | 160 € | 730 € ΣΥΝΟΛΙΚΑ |
Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009
Μεταφορά μαθητών Νηπιαγωγείου και Δημοτικού
| Συγκριτικά περσινά στοιχεία 101 μαθητές σε διπλή διαδρομή 14 μαθητές σε μονή διαδρομή Κόστος ανά μαθητή 76*9= 684 E ετησίως η διπλή 66*9= 594 E ετησίως η μονή | Φετινά στοιχεία 96 μαθητές σε διπλή διαδρομή 17 μαθητές σε μονή διαδρομή κόστος ανά μαθητή 85*9=765 E ετησίως στην διπλή 75*9=675 E ετησίως στην μονή ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ 765*96=73440 E 675*17=11475 E ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ= 84.915 E |
ΔΟΣΕΙΣ | Α ΔΟΣΗ | Β ΔΟΣΗ | Γ ΔΟΣΗ | Δ ΔΟΣΗ | ΣΥΝΟΛΟ ΕΤΗΣΙΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΟΣΕΩΝ | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 30/9/2009 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/12/2009 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/2/2010 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/4/2010 | |
ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 200E | 200E | 200E | 165E | 765 E ΣΥΝΟΛΙΚΑ |
ΜΟΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 150E | 175E | 175E | 175E | 675 E ΣΥΝΟΛΙΚΑ |
Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009
Μεταφορά μαθητών Δημοτικού - ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
Από 5/10/2009 τα παιδιά της Ε? και ΣΤ? τάξεως κάθε Δευτερα και Τριτη σχολάνε στις 14.00μμ λόγω της προσθήκης της 2ης ξένης γλώσσας.
Οι τόποι κατοικίας των παιδιών όμως είναι διάσπαρτοι στην Πάτρα και με δεδομένα το κυκλοφορικό πρόβλημα της Πάτρας αλλά και τον αποκλεισμό της μίσθωσης 5ου λεωφορείου επειδή η δαπάνη μεταφοράς για τα παιδιά του Δημοτικού είναι ήδη υπέρογκη, προσπαθήσαμε να έχουμε μετακίνηση σε νέες σύνθετες διαδρομές
ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΜΕΣΗΜΕΡΙ
1] ΏΡΑ 13:30 ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Νο1 Οδηγός Κος Ι.Γεωργακόπουλος ΤΗΛ:6976913824[Παιδιά Γ? και Δ? τάξης και 2/θεσιου όσα σχολάνε στις 13:30]
ΔΙΑΔΡΟΜΗ: Σχολείο ? Παλ. Ε.Ο. ? Αγίας Σοφίας - Έλληνος Στρατιώτου ?Νοταρά- Αγ.Κων/νου Αγυιάς ? Ηρ. Πολυτεχνείου ? Όθ.. Αμαλίας ? Γούναρη ? Μαρούδα-Γ. Παπανδρέου- ?Παπαναστασίου-Ι.Πράτσικα ? Β.Ηπείρου--ΣΤΟΠ
2]Ώρα 14:00 ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Νο2 Οδηγός Κος Γ.Τζιμίκος ΤΗΛ:6936144895 [Παιδιά Ε? και Στ? τάξης και όσα του 2/θεσιου σχολάνε 14:00 λογω γλώσσας].
ΔΙΑΔΡΟΜΗ:Σχολείο ? Π.Ε.Ο. ? Α?Νεκροταφείο- Αμερικής ?Ελ.Στρατιώτου αριστερά-Μουρούζη-Νόρμανδεξιά?Ηρ.Πολυτεχνείου-Δελφίνι-Παρκινγκ- Αναστροφή- Ηρ. Πολυτεχνείου ? Όθ.. Αμαλίας -Γούναρη ? Πλ. Μαρούδα-Αγ.ΑΘανάσιος -Αρόη ¨-ΣΤΟΠ
Κάθε λεπτομέρεια για τις στάσεις ας ρυθμιστεί σε συνεννόηση με τους οδηγούς και με αρχή την ασφάλεια των παιδιών και την μικρότερη χρονική επιβάρυνση του δρομολογίου σύμφωνα με τον οποίο επιλέχτηκαν και οι διαδρομές
Μεταφορά μαθητών Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου για το έτος 2009 - 2010
Με την έναρξη του σχολικού έτους το Δ.Σ σας εύχεται καλή σχολική χρονιά και σας ενημερώνει για τα παρακάτω που αφορούν την μεταφορά των μαθητών.
Κατόπιν αποφάσεως του Δ.Σ και έχοντας περίπου το ίδιο με το περσινό κόστος:
Α) Οι πληρωμές θα γίνονται ανά τρίμηνο και θα προκαταβάλλονται στην αρχή κάθε τριμήνου
Β) ΟΛΟΙ οι γονείς που ενδιαφέρονται υποχρεούνται να συμπληρώσουν υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής των παιδιών τους στο σύστημα μεταφοράς μαθητών με λεωφορεία:
- Η προεξόφληση για τους μήνες ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ - ΟΚΤΩΒΡΙΟ ? ΝΟΕΜΒΡΙΟ θα γίνει μέχρι 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ και θα είναι 200 ευρώ. Η εκτίμηση έγινε με βάση το ποσό των 76 ευρώ το μήνα. Μέσα στον Οκτώβρη θα εκτιμηθεί το ακριβές κόστος του κάθε μηνός και ανάλογα θα γίνει η χρέωση στα υπόλοιπα τρίμηνα.[ ΜΟΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 150 ευρώ ]
- Όσοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα μεταφοράς αλλά και όλοι οι υπόλοιποι γονείς θα δύνανται να καταβάλλουν στον κοινό λογαριασμό του συλλόγου το μοναδικό έσοδο μας της ετήσιας συνδρομή τους που για το 2009- 2010 θα είναι και πάλι 10 ευρώ.
- Σε κάθε περίπτωση οι γονείς καταθέτες υποχρεούνται να φυλάνε τις αποδείξεις των τραπεζικών καταθέσεων για όλη τη σχολική χρονιά ώσπου να γίνει ο τελικός απολογισμός.
- Όλοι οι γονείς που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα μεταφοράς οφείλουν να συμπληρώσουν εντός της εβδομάδας και να υπογράψουν τις υπεύθυνες δηλώσεις ,ώστε να δοθούν και οι κάρτες δρομολογίων στους μαθητές.
Παρακαλούνται να εξοφλήσουν τις οφειλές τους όσοι γονείς από πέρσι οφείλουν ακόμη ποσά, γιατί ο σύλλογος δεν έχει την δυνατότητα να χρηματοδοτεί ελλείμματα, αλλά ούτε θεωρεί σκόπιμο να χρεώσει στην φετινή χρήση τους περσινούς οφειλέτες.
Πιστεύουμε πως η καλοπροαίρετη συνεργασία και η συνέπεια όλων μας στην κάλυψη των αμοιβαίων υποχρεώσεών θα στηρίξει την ομαλή λειτουργία της μεταφοράς, που είναι έργο εθελοντικής καθαρά εργασίας των επίσης γονέων-μελών του Δ.Σ.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στα μέλη του Δ.Σ. στα στοιχεία επικοινωνίας που αναγράφονται στην ιστοσελίδα http://goneis-peiramatiko-pan-patras.gr/blog/?page_id=7
ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ
ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕUROBANK-
ΠΡΟΣΟΧΗ: να αναγράφεται οπωσδήποτε το όνομα του μαθητή σαν καταθέτη και το δρομολόγιο που ακολουθείται πχ. 1,2,3
Για τους μαθητές του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού:
Euro bank: 0026-0082-43-0101353432
IBAN: GR7002600820000430101353432
Για τις συνδρομές προς τον σύλλογο
Κοινό ταμείο: 0026-0082-44-0101353770
IBAN: GR9702600820000440101353770
Σάββατο 27 Ιουνίου 2009
Μεταφορά μαθητών Δημοτικού - Νηπιαγωγείου έτους 2008 - 2009
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Ενόψει της λήξης του σχολικού έτους θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις τελευταίες οφειλές της μεταφοράς των μαθητών με τα πούλμαν. Παρά τα εμπόδια που αντιμετωπίσαμε το πρόγραμμα εκτιμούμε ότι εξελίχθηκε σε γενικές γραμμές καλά. Παρόλα αυτά υπάρχουν ακόμα μερικές εκκρεμότητες και παρακαλούμε να τις τακτοποιήσετε. Συγκεκριμένα για το μήνα Ιούνιο θα πληρώσουμε το μισό κόμιστρο, δηλαδή 38 ευρώ (33 για τη μονή διαδρομή).
Συνολικά, για όλο το χρόνο, θα πρέπει να έχουν καταβληθεί 684 ευρώ (594 για τη μονή διαδρομή). Παρακαλούμε ελέγξτε το συνολικό ποσό που τυχόν οφείλετε. Σε περίπτωση πλεονάσματος αυτό θα μεταφερθεί στο όνομά σας για τον Σεπτέμβριο. Σας υπενθυμίζουμε τον αριθμό του λογαριασμού για τους μαθητές του νηπιαγωγείου και του δημοτικού: Eurobank: 0026-0015-71-0103050266. 76.
Επιπλέον είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι, μετά από μια πολύπλοκη διαδικασία, ανοίχτηκαν λογαριασμοί στο όνομα του συλλόγου. Από Σεπτέμβριο δεν θα ισχύουν πλέον οι προσωπικοί λογαριασμοί. Άρα, για μια ακόμα φορά θα υποστούμε μία αλλαγή στους τραπεζικούς λογαριασμούς. Αυτοί όμως, από δω και πέρα, θα είναι σταθεροί, ανεξάρτητα από το Δ.Σ. που θα αναλαμβάνει κάθε διετία. Διαχειριστές των λογαριασμών θα είναι ο εκάστοτε πρόεδρος, αντιπρόεδρος και ταμίας. Σας παραθέτουμε τους νέους αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών και σας ενημερώνουμε ότι η καταβολή των κομίστρων, για καλύτερη εξυπηρέτηση όλων μας, από τη νέα χρονιά θα γίνεται σε 2 δόσεις (Σεπτέμβριο, Ιανουάριο).
Για τους μαθητές του νηπιαγωγείου και του δημοτικού:
? Eurobank: ---------------------------------------
? IBAN: ---------------------------------------
Για τους μαθητές του γυμνασίου και του λυκείου:
? Eurobank: ---------------------------------------
? IBAN: ---------------------------------------
? Κοινό ταμείο: ---------------------------------------
? IBAN: ---------------------------------------
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία και σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Τρίτη 3 Μαρτίου 2009
Αλλαγή στη μεταφορά μαθητών του Δημοτικού Σχολείου
Αγαπητοί γονείς από την Τετάρτη 04/03/09 και κάθε Τρίτη και Τετάρτη μέχρι το τέλος της Σχολικής χρονιάς, θα εκτελούνται τα εξής δρομολόγια από το Πειραματικό Δημοτικό προς την Πάτρα:
Ώρα 13:30 - Πειραματικό Δημοτικό ? Παλαιά Ε.Ο. ? Αγίας Σοφίας - Έλληνος Στρατιώτου ? Αγ. Κων/νου ? Ηρώων Πολυτεχνείου ? Όθωνος Αμαλίας ? Γούναρη - Μαιζώνος ? Παπαφλέσσα ? Ναυαρίνου ? Ιεροθέου - Πέντε Δρόμοι.
Ώρα 14:00 - Πειραματικό Δημοτικό ? Παλαιά Ε.Ο. ? Αρέθα ? Νοταρά - Έλληνος Στρατιώτου ? Φαβιέρου ? Κωνσταντινουπόλεως ? Μαιζώνος ? Αγίου Νικολάου ? Γερμανού ? Αρόη.
Δείτε εδώ το κείμενο της ανακοίνωσης
Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009
Βράβευση Αριστούχων και Διακριθέντων Μαθητών
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Πατρών έχει την τιμή να σας προσκαλέσει στην ετήσια εκδήλωσή που διοργανώνει για να βραβεύσει εξαιρετικές επιδόσεις και δραστηριότητες των μαθητών του Σχολείου μας.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 18-1-2009, 10.30 π.μ. στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών.
Δείτε εδώ τον κατάλογο με τους βραβευθέντες μαθητές και μαθήτριες.