Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 1Θ Δημοτικό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 1Θ Δημοτικό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Αριθμός εγγραφόμενων στην Α' Γυμνασίου και συμπλήρωση τάξεων σε Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο

Ακολουθεί επιστολή μας (αρ. πρωτ. 56/14.9.2010) προς τον Περιφερειακό Δ/ντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας


Αξιότιμε κύριε Διευθυντά,

Το δ.σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των Πειραματικών Σχολείων του Πανεπιστήμιου Πατρών είχε επισημάνει από την πρώτη στιγμή της στέγασης του γυμνάσιου και λυκείου στα νέα κτίρια στο Ριο το πρόβλημα του μικρού χώρου των αιθουσών. Υπήρχε σίγουρα στα χέρια της εκπαιδευτικής κοινότητας μια κτηριακή υποδομή διαμάντι, που υποβαθμίζεται όμως υποχρεώνοντας 30 μαθητές να συμβιώνουν σε αίθουσες των 25. Η φετινή ρύθμιση για οροφή 25 παιδιών στις τάξεις θα βάλει τα πράγματα στην θέση τους. Με το να εφαρμοστεί από φέτος κατά το δυνατόν και στο πειραματικά σχολεία γυμνάσια και λύκεια εξισώνει προς τα πάνω προς το καλλίτερο την ασφαλή και υγιεινή διαβίωση των 25 μαθητών σε αίθουσας χωρητικότητας 25 μαθητών.

Δεν μπορούμε να καταλάβουμε κάθε προσπάθεια που στρέφεται με στενότητα σκεπτικού στην ανατροπή της θεσμικά επιβαλλόμενης επικράτησης του αυτονόητου, που τόσο λείπει από την εποχής μας. Αν υπάρχουν ενδιαφερόμενοι που μπροστά στην κοντόφθαλμη απαίτηση να μπουν και αυτοί όπως - όπως τα παιδιά τους στο Πειραματικό αναγκάζοντας την διοίκηση της παιδείας να υποκύψει σε λογικές στενής ερμηνείας ετεροχρονισμένων νόμων, σας πληροφορούμε πως η κοινότητα του πειραματικού γονείς μαθητές διδάσκοντες και απόφοιτοι δεν θα αποδεχτούν τέτοια πισωγύρισμα κρατώντας κρίνα.

Δεν δρούμε βέβαια με τη λογική αυτών που είναι εντός των τειχών αποκλείοντας τους υπόλοιπους. Είμαστε μέσα στο πρόβλημα αποτελώντας μέρος του, αφού ζούμε τις συνέπειες, τις εφιστάμεθα και δεν μπορούμε να είμαστε αμέτοχοι σε κινήσεις που αποτρέπουν την δρομολόγηση λύσης παραπέμποντας το στις καλένδες. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να επικρατήσει στη σχολική κοινότητα η άποψη πως και αυτή την φορά δεν αποφύγαμε την παγίδα να ερμηνεύσουμε νομούς με στυγνή ερμηνεία του γράμματος και όχι του πνεύματος του νόμου. Ας μη χάσουμε αυτή την φορά την ευκαιρία να αποδείξουμε πως σε βάθος χρόνου οι επενδύσεις και οι κινήσεις κάθε διοικητικής βαθμίδας είναι στην κατεύθυνση της λογικής πως το καλό έχει εχθρό το καλύτερο και όχι να θεσμοθετήσουμε στυγνά με βάση τη λογική ότι είναι πιο φτηνό να το κάνουμε

Δεν είναι πολυτέλεια ούτε σπάταλη να προσπαθήσουμε να είναι 25 οι μαθητές σε κάθε τμήμα του πειραματικού γυμνάσιου και λυκείου αφού και οι αίθουσες είναι χωρητικότητας  25 μαθητών!!!

Θα είναι επένδυση στη καλύτερη ποιότητα εκπαίδευσης σε ένα σχολειό που κάθε χρόνο, κάθε μέρα η πολυσχιδής δράση του και οι επιδόσεις των μαθητών, δεν επιτρέπουν άλλα πειράματα στις πλάτες του η πίσω από αυτές. Να είσθε σίγουρος πως θα είμαστε στο πλευρό σας μαζί με όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και κοινωνία των Πειραματικών σχολείων σε κάθε προσπάθεια και κίνηση σας που θα στηρίζει την επικράτηση του νέου νόμου για τα 25 όχι γιατί μας βολεύει αλλά γιατί ξεβολεύει την αδράνεια και δεν επιβραβεύει την λογική «άστο αυτό όπως είναι και μη το θίγεις γιατί είναι κακώς κείμενο».

Με εκτίμηση

Το Διοικητικό Συμβούλιο

Μεταφορά Μαθητών Νηπιαγωγείου & Δημοτικού 2010 - 2011

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του Πειραματικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου του Πανεπιστημίου Πατρών ευχόμαστε να έχετε μια καλή και παιδαγωγικά γόνιμη σχολική χρονιά. Σας υποσχόμαστε πως και φέτος με τη βοήθεια της δική σας συμμετοχής και θέλησης θα προσπαθήσουμε και εμείς από την μεριά μας να ξεπερασθούν όλες οι δυσκολίες και να δημιουργήσουμε όλοι μαζί γονείς και μαθητές με τη καθοδήγηση των δασκάλων και νηπιαγωγών το καλύτερο δυνατό σχολικό περιβάλλον.

Για την μεταφορά των μαθητών κατά την νέα σχολική χρονιά θα ισχύουν τα παρακάτω:
  1. Οι πληρωμές θα γίνονται όπως και πέρσι ανά δίμηνο και θα προκαταβάλλονται στην αρχή κάθε διμήνου.
  2. ΟΛΟΙ οι ενδιαφερόμενοι γονείς εντός της εβδομάδος συμπληρώνουν: (α) υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής των παιδιών τους στο σύστημα μεταφοράς μαθητών με λεωφορεία και (β) δελτίο μεταφοράς μαθητή αφού επιλέξουν γραμμή λεωφορείου και στάση.
  3. Καθιερώνεται ενιαίο κόμιστρο για τους μαθητές νηπιαγωγείου δημοτικού, ανεξάρτητα αν η διαδρομή είναι απλή η διπλή.
  4. Αν και το ημερήσιο κόστος μετακόμισης αυξήθηκε από πέρυσι κατά 8% λόγω αυξήσεων του Φ.Π.Α. & του πετρελαίου, αξιοποιώντας πάγιο 2.500 ευρώ του ταμείου κατεβάζουμε από 765 σε 730 ευρώ το ετήσιο κατά μαθητή κοστολόγιο και από 85 σε 81 το μέσο μηνιαίο.
  5. Η πληρωμή θα γίνει πάλι σε 4 δόσεις κατά τον παρακάτω πίνακα και στους αναγραφόμενους λογαριασμούς της τραπεζας eurobank
  6. Όσοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα μεταφοράς αλλά και όλοι οι υπόλοιποι γονείς θα δύνανται να καταβάλλουν στον κοινό λογαριασμό του συλλόγου το μοναδικό έσοδο μας της ετήσιας συνδρομή τους που για το 2010-11 θα είναι και πάλι 10 ευρώ.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΣΟΔΩΝ - ΕΞΟΔΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ 2010-2011

ΕΞΟΔΑ:
  1. {3 ΠΟΥΛΜΑΝ ΤΩΝ 50 ΑΤΟΜΩΝ * 165 ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ * (126.13€ +19,82 €} (Η ΚΑΘΕ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ) + ΦΠΑ 11% = 80.192 € ετησίως
  2. [67*165] + 11% φπα για το πούλμαν της παράκαμψης =12.271 € ετησίως

ΣΥΝΟΛΟ ΕΞΟΔΩΝ =92.463 €

ΕΣΟΔΑ: Πληρωμές μαθητών

Συγκριτικά περσινά στοιχεία

96 μαθητές σε διπλή διαδρομή

17 μαθητές σε μονή διαδρομή

κόστος ανά μαθητή

85*9=765€ ετησίως στην διπλή

75*9=675€ ετησίως στην μονή

Σύνολο περσινών εσόδων 84.915 €
Φετινά στοιχεία

123 μαθητές

κόστος ανά μαθητή

81.1 *9=730 ετησίως

ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ

730*123=89.790 €

Παγία = 2.6730 €

ΣΥΝ.ΕΣΟΔΩΝ=92.463

ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ: ΣΕ 4 ΔΟΣΕΙΣ


ΔΟΣΕΙΣ

Α ΔΟΣΗ

Β ΔΟΣΗ

Γ ΔΟΣΗ

Δ ΔΟΣΗ

ΣΥΝΟΛΟ

ΕΤΗΣΙΑΣ

ΠΛΗΡΩΜΗΣ

ΗΜ/ΝΙΑ

ΔΟΣΕΩΝ

ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ
30/9/2010

ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ
20/12/2010

ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ
20/2/2011

ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ
20/4/2011

ΕΝΙΑΙΑ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
190 €

190 €

190 €

160 €

730 €
ΣΥΝΟΛΙΚΑ

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ EUROBANK : Για τα κόμιστρα και την συνδρομή των 10 ευρώ του συλλόγου για νηπιαγωγείου και δημοτικό

ΠΡΟΣΟΧΗ: Να αναγράφεται οπωσδήποτε το όνομα του μαθητή σαν καταθέτη

Euro bank: 0026-0082-43-0101353432
IBAN: GR7002600820000430101353432

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

Μεταφορά μαθητών Νηπιαγωγείου και Δημοτικού

Στη γενική συνέλευση την 21/11/2009 έγινε ενημέρωση για τα οικονομικά στοιχεία της μεταφοράς των μαθητών του Νηπιαγωγείου και Δημοτικού

Α] ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΟΔΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

1] {3 ΠΟΥΛΜΑΝ ΤΩΝ 50 ΑΤΟΜΩΝ * 165 ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ*(120 E +16,51} (Η ΚΑΘΕ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ) + ΦΠΑ 9%    = 73.654 E ετησίως

2] [159*65] + 9% φπα για το πούλμαν της παράκαμψης    = 11.266 E ετησίως

ΣΥΝΟΛΟ ΕΞΟΔΩΝ  = 84.920 E ετησίως

Β] Πληρωμές μαθητών
Συγκριτικά περσινά στοιχεία


101 μαθητές σε διπλή διαδρομή


14 μαθητές σε μονή διαδρομή


Κόστος ανά μαθητή


76*9= 684 E ετησίως η διπλή


66*9= 594 E ετησίως η μονή
Φετινά στοιχεία


96 μαθητές σε διπλή διαδρομή


17 μαθητές σε μονή διαδρομή


κόστος ανά μαθητή


85*9=765 E ετησίως στην διπλή


75*9=675 E ετησίως στην μονή


ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ


765*96=73440 E


675*17=11475 E


ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ= 84.915 E

ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ 4 ΔΟΣΕΙΣ


ΔΟΣΕΙΣ



Α ΔΟΣΗ



Β ΔΟΣΗ



Γ ΔΟΣΗ



Δ ΔΟΣΗ



ΣΥΝΟΛΟ





ΕΤΗΣΙΑΣ





ΠΛΗΡΩΜΗΣ



ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ


ΔΟΣΕΩΝ



ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 30/9/2009



ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/12/2009



ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/2/2010



ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/4/2010



ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ



200E


200E


200E


165E


765 E ΣΥΝΟΛΙΚΑ



ΜΟΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ



150E



175E



175E



175E



675 E ΣΥΝΟΛΙΚΑ


Παρακαλούμε να πληρώνετε εγκαίρως τα χρήματα των δόσεων για να μη προκύπτουν ταμιακές δυσκολίες γιατί η έλλειψη χρημάτων ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ή ΑΤΟΜΙΚΑ.

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Μεταφορά μαθητών Δημοτικού - ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Αγαπητοί Γονείς,

Από  5/10/2009 τα παιδιά της Ε? και ΣΤ? τάξεως κάθε  Δευτερα και Τριτη σχολάνε στις 14.00μμ  λόγω της προσθήκης της 2ης ξένης γλώσσας.

Οι τόποι κατοικίας των παιδιών  όμως είναι διάσπαρτοι στην Πάτρα και με δεδομένα το κυκλοφορικό πρόβλημα της Πάτρας αλλά και τον αποκλεισμό της μίσθωσης 5ου λεωφορείου επειδή η δαπάνη μεταφοράς για τα παιδιά του Δημοτικού είναι ήδη υπέρογκη, προσπαθήσαμε να έχουμε μετακίνηση  σε νέες σύνθετες διαδρομές

ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ  ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

1] ΏΡΑ 13:30 ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Νο1 Οδηγός Κος Ι.Γεωργακόπουλος ΤΗΛ:6976913824[Παιδιά Γ? και Δ? τάξης και 2/θεσιου όσα σχολάνε στις 13:30]

ΔΙΑΔΡΟΜΗ: Σχολείο ? Παλ. Ε.Ο. ? Αγίας Σοφίας  - Έλληνος Στρατιώτου ?Νοταρά- Αγ.Κων/νου Αγυιάς ? Ηρ. Πολυτεχνείου ? Όθ.. Αμαλίας ? Γούναρη ? Μαρούδα-Γ. Παπανδρέου- ?Παπαναστασίου-Ι.Πράτσικα ? Β.Ηπείρου--ΣΤΟΠ

2]Ώρα 14:00 ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Νο2 Οδηγός Κος Γ.Τζιμίκος ΤΗΛ:6936144895 [Παιδιά Ε? και Στ? τάξης   και όσα του 2/θεσιου σχολάνε 14:00 λογω γλώσσας].

ΔΙΑΔΡΟΜΗ:Σχολείο ? Π.Ε.Ο. ? Α?Νεκροταφείο- Αμερικής ?Ελ.Στρατιώτου αριστερά-Μουρούζη-Νόρμανδεξιά?Ηρ.Πολυτεχνείου-Δελφίνι-Παρκινγκ- Αναστροφή- Ηρ. Πολυτεχνείου ? Όθ.. Αμαλίας -Γούναρη ? Πλ. Μαρούδα-Αγ.ΑΘανάσιος -Αρόη ¨-ΣΤΟΠ

Κάθε λεπτομέρεια για τις στάσεις  ας ρυθμιστεί σε συνεννόηση με τους οδηγούς  και  με αρχή  την ασφάλεια των παιδιών  και την  μικρότερη χρονική επιβάρυνση του δρομολογίου σύμφωνα με τον  οποίο  επιλέχτηκαν  και οι  διαδρομές

Μεταφορά μαθητών Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου για το έτος 2009 - 2010

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ & ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Με την έναρξη του σχολικού έτους το Δ.Σ σας εύχεται καλή σχολική χρονιά και σας ενημερώνει για τα παρακάτω που αφορούν την μεταφορά των μαθητών.

Κατόπιν αποφάσεως του Δ.Σ και έχοντας περίπου το ίδιο με το περσινό κόστος:

Α) Οι πληρωμές θα γίνονται ανά τρίμηνο και θα προκαταβάλλονται στην αρχή κάθε τριμήνου

Β) ΟΛΟΙ οι γονείς που ενδιαφέρονται υποχρεούνται να συμπληρώσουν υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής των παιδιών τους στο σύστημα μεταφοράς μαθητών με λεωφορεία:

  • Η προεξόφληση για τους μήνες ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ - ΟΚΤΩΒΡΙΟ ? ΝΟΕΜΒΡΙΟ θα γίνει μέχρι 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ και θα είναι 200 ευρώ. Η εκτίμηση έγινε με βάση το ποσό των 76 ευρώ το μήνα. Μέσα στον Οκτώβρη θα εκτιμηθεί το ακριβές κόστος του κάθε μηνός και ανάλογα θα γίνει η χρέωση στα υπόλοιπα τρίμηνα.[ ΜΟΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 150 ευρώ ]

  • Όσοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα μεταφοράς αλλά και όλοι οι υπόλοιποι γονείς θα δύνανται να καταβάλλουν στον κοινό λογαριασμό του συλλόγου το μοναδικό έσοδο μας της ετήσιας συνδρομή τους που για το 2009- 2010 θα είναι και πάλι 10 ευρώ.

  • Σε κάθε περίπτωση οι γονείς καταθέτες υποχρεούνται να φυλάνε τις αποδείξεις των τραπεζικών καταθέσεων για όλη τη σχολική χρονιά ώσπου να γίνει ο τελικός απολογισμός.

  • Όλοι οι γονείς που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα μεταφοράς οφείλουν να συμπληρώσουν εντός της εβδομάδας και να υπογράψουν τις υπεύθυνες δηλώσεις ,ώστε να δοθούν και οι κάρτες δρομολογίων στους μαθητές.


Παρακαλούνται να εξοφλήσουν τις οφειλές τους όσοι γονείς από πέρσι οφείλουν ακόμη ποσά, γιατί ο σύλλογος δεν έχει την δυνατότητα να χρηματοδοτεί ελλείμματα, αλλά ούτε θεωρεί σκόπιμο να χρεώσει στην φετινή χρήση τους περσινούς οφειλέτες.

Πιστεύουμε πως η καλοπροαίρετη συνεργασία και η συνέπεια όλων μας στην κάλυψη των αμοιβαίων υποχρεώσεών θα στηρίξει την ομαλή λειτουργία της μεταφοράς, που είναι έργο εθελοντικής καθαρά εργασίας των επίσης γονέων-μελών του Δ.Σ.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στα μέλη του Δ.Σ. στα στοιχεία επικοινωνίας που αναγράφονται στην ιστοσελίδα http://goneis-peiramatiko-pan-patras.gr/blog/?page_id=7

ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ

ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕUROBANK-

ΠΡΟΣΟΧΗ: να αναγράφεται οπωσδήποτε το όνομα του μαθητή σαν καταθέτη και το δρομολόγιο που ακολουθείται πχ. 1,2,3

Για τους μαθητές του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού:

Euro bank: 0026-0082-43-0101353432

IBAN: GR7002600820000430101353432

Για τις συνδρομές προς τον σύλλογο

Κοινό ταμείο: 0026-0082-44-0101353770

IBAN: GR9702600820000440101353770

Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Μεταφορά μαθητών Δημοτικού - Νηπιαγωγείου έτους 2008 - 2009

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,


Ενόψει της λήξης του σχολικού έτους θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις τελευταίες οφειλές της μεταφοράς των μαθητών με τα πούλμαν. Παρά τα εμπόδια που αντιμετωπίσαμε το πρόγραμμα εκτιμούμε ότι εξελίχθηκε σε γενικές γραμμές καλά. Παρόλα αυτά υπάρχουν ακόμα μερικές εκκρεμότητες και παρακαλούμε να τις τακτοποιήσετε. Συγκεκριμένα για το μήνα Ιούνιο θα πληρώσουμε το μισό κόμιστρο, δηλαδή 38 ευρώ (33 για τη μονή διαδρομή).


Συνολικά, για όλο το χρόνο, θα πρέπει να έχουν καταβληθεί 684 ευρώ (594 για τη μονή διαδρομή). Παρακαλούμε ελέγξτε το συνολικό ποσό που τυχόν οφείλετε.  Σε περίπτωση πλεονάσματος αυτό θα μεταφερθεί στο όνομά σας για τον Σεπτέμβριο. Σας υπενθυμίζουμε τον αριθμό του λογαριασμού για τους μαθητές του νηπιαγωγείου και του δημοτικού:  Eurobank: 0026-0015-71-0103050266. 76.


Επιπλέον είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι, μετά από μια πολύπλοκη διαδικασία, ανοίχτηκαν λογαριασμοί στο όνομα του συλλόγου. Από Σεπτέμβριο δεν θα ισχύουν πλέον οι προσωπικοί λογαριασμοί. Άρα, για μια ακόμα φορά θα υποστούμε μία αλλαγή στους τραπεζικούς λογαριασμούς. Αυτοί όμως, από δω και πέρα, θα είναι σταθεροί, ανεξάρτητα από το Δ.Σ. που θα αναλαμβάνει κάθε διετία. Διαχειριστές των λογαριασμών θα είναι ο εκάστοτε πρόεδρος, αντιπρόεδρος και ταμίας. Σας παραθέτουμε τους νέους αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών και σας ενημερώνουμε ότι η καταβολή των κομίστρων, για καλύτερη εξυπηρέτηση όλων μας, από τη νέα χρονιά θα γίνεται σε 2 δόσεις (Σεπτέμβριο, Ιανουάριο).



Για τους μαθητές του νηπιαγωγείου και του δημοτικού:
? Eurobank: ---------------------------------------
? IBAN:  ---------------------------------------

Για τους μαθητές του γυμνασίου και του λυκείου:
? Eurobank: ---------------------------------------
? IBAN:  ---------------------------------------
? Κοινό ταμείο:  ---------------------------------------
? IBAN:  ---------------------------------------

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία και σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι


Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

Αλλαγή στη μεταφορά μαθητών του Δημοτικού Σχολείου




Αγαπητοί γονείς από την Τετάρτη 04/03/09 και κάθε Τρίτη και Τετάρτη μέχρι το τέλος της Σχολικής χρονιάς, θα εκτελούνται τα εξής δρομολόγια από το Πειραματικό Δημοτικό προς την Πάτρα:



Ώρα 13:30 - Πειραματικό Δημοτικό ? Παλαιά Ε.Ο. ? Αγίας Σοφίας - Έλληνος Στρατιώτου ? Αγ. Κων/νου ? Ηρώων Πολυτεχνείου ? Όθωνος Αμαλίας ? Γούναρη - Μαιζώνος ? Παπαφλέσσα ? Ναυαρίνου ? Ιεροθέου - Πέντε Δρόμοι.



Ώρα 14:00 - Πειραματικό Δημοτικό ? Παλαιά Ε.Ο. ? Αρέθα ? Νοταρά - Έλληνος Στρατιώτου ? Φαβιέρου ? Κωνσταντινουπόλεως ? Μαιζώνος ? Αγίου Νικολάου ? Γερμανού ? Αρόη.



Δείτε εδώ το κείμενο της ανακοίνωσης

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Βράβευση Αριστούχων και Διακριθέντων Μαθητών




Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Πατρών έχει την τιμή να σας προσκαλέσει στην ετήσια εκδήλωσή που διοργανώνει για να βραβεύσει εξαιρετικές επιδόσεις και δραστηριότητες των μαθητών του Σχολείου μας.


Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 18-1-2009, 10.30 π.μ. στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών.


Δείτε εδώ τον κατάλογο με τους βραβευθέντες μαθητές και μαθήτριες.