Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013
Ενημέρωση των γονέων του Δημοτικού Σχολείου
Μετά από επικοινωνία του Συλλόγου Γονέων με την Περιφερειακή Διεύθυνση Α΄και Β' θμιας Εκπαίδευσης, σας ενημερώνουμε ότι από αύριο Παρασκευή 26/9 μέχρι και την Δευτέρα 30/9 θα έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτηση πέντε (5) Δασκάλων και ενός (1) Νηπιαγωγού, στο Σχολείο μας.
Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012
Πρόωρη αποχώρηση παιδιών Ολοήμερου Νηπιαγωγείου
Αγαπητοί γονείς,
Ενημερωθήκαμε οτι το Υπουργείο Παιδείας επιτρέπει την πρόωρη αποχώρηση των παιδιών που παρακολουθούν το ολοήμερο σχολείο κατα τις ώρες 13:30 εως 14:00, όταν συντρέχουν ειδικοί λόγοι.
Οσοι γονείς, των οποίων τα παιδιά φοιτούν στο Νηπιαγωγείο και τώρα αποχωρούν στις 12:30 έχουν ανάγκη αυτής της δυνατότητας, μπορούν να κανουν αίτηση για το ολοήμερο και η αποχώρηση να γίνεται στις 14:00.
Για πληροφορίες παρακαλούμε να απευθυνθείτε στους Διευθυντές.
Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010
Αριθμός εγγραφόμενων στην Α' Γυμνασίου και συμπλήρωση τάξεων σε Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο
Μεταφορά Μαθητών Νηπιαγωγείου & Δημοτικού 2010 - 2011
- Οι πληρωμές θα γίνονται όπως και πέρσι ανά δίμηνο και θα προκαταβάλλονται στην αρχή κάθε διμήνου.
- ΟΛΟΙ οι ενδιαφερόμενοι γονείς εντός της εβδομάδος συμπληρώνουν: (α) υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής των παιδιών τους στο σύστημα μεταφοράς μαθητών με λεωφορεία και (β) δελτίο μεταφοράς μαθητή αφού επιλέξουν γραμμή λεωφορείου και στάση.
- Καθιερώνεται ενιαίο κόμιστρο για τους μαθητές νηπιαγωγείου δημοτικού, ανεξάρτητα αν η διαδρομή είναι απλή η διπλή.
- Αν και το ημερήσιο κόστος μετακόμισης αυξήθηκε από πέρυσι κατά 8% λόγω αυξήσεων του Φ.Π.Α. & του πετρελαίου, αξιοποιώντας πάγιο 2.500 ευρώ του ταμείου κατεβάζουμε από 765 σε 730 ευρώ το ετήσιο κατά μαθητή κοστολόγιο και από 85 σε 81 το μέσο μηνιαίο.
- Η πληρωμή θα γίνει πάλι σε 4 δόσεις κατά τον παρακάτω πίνακα και στους αναγραφόμενους λογαριασμούς της τραπεζας eurobank
- Όσοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα μεταφοράς αλλά και όλοι οι υπόλοιποι γονείς θα δύνανται να καταβάλλουν στον κοινό λογαριασμό του συλλόγου το μοναδικό έσοδο μας της ετήσιας συνδρομή τους που για το 2010-11 θα είναι και πάλι 10 ευρώ.
- {3 ΠΟΥΛΜΑΝ ΤΩΝ 50 ΑΤΟΜΩΝ * 165 ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ * (126.13€ +19,82 €} (Η ΚΑΘΕ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ) + ΦΠΑ 11% = 80.192 € ετησίως
- [67*165] + 11% φπα για το πούλμαν της παράκαμψης =12.271 € ετησίως
| Συγκριτικά περσινά στοιχεία 96 μαθητές σε διπλή διαδρομή 17 μαθητές σε μονή διαδρομή κόστος ανά μαθητή 85*9=765€ ετησίως στην διπλή 75*9=675€ ετησίως στην μονή Σύνολο περσινών εσόδων 84.915 € | Φετινά στοιχεία 123 μαθητές κόστος ανά μαθητή 81.1 *9=730 ετησίως € ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ 730*123=89.790 € Παγία = 2.6730 € ΣΥΝ.ΕΣΟΔΩΝ=92.463 € |
| ΔΟΣΕΙΣ | Α ΔΟΣΗ | Β ΔΟΣΗ | Γ ΔΟΣΗ | Δ ΔΟΣΗ | ΣΥΝΟΛΟ ΕΤΗΣΙΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ |
| ΗΜ/ΝΙΑ ΔΟΣΕΩΝ | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 30/9/2010 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/12/2010 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/2/2011 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/4/2011 | |
| ΕΝΙΑΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 190 € | 190 € | 190 € | 160 € | 730 € ΣΥΝΟΛΙΚΑ |
Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009
Μεταφορά μαθητών Νηπιαγωγείου και Δημοτικού
| Συγκριτικά περσινά στοιχεία 101 μαθητές σε διπλή διαδρομή 14 μαθητές σε μονή διαδρομή Κόστος ανά μαθητή 76*9= 684 E ετησίως η διπλή 66*9= 594 E ετησίως η μονή | Φετινά στοιχεία 96 μαθητές σε διπλή διαδρομή 17 μαθητές σε μονή διαδρομή κόστος ανά μαθητή 85*9=765 E ετησίως στην διπλή 75*9=675 E ετησίως στην μονή ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ 765*96=73440 E 675*17=11475 E ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ= 84.915 E |
ΔΟΣΕΙΣ | Α ΔΟΣΗ | Β ΔΟΣΗ | Γ ΔΟΣΗ | Δ ΔΟΣΗ | ΣΥΝΟΛΟ ΕΤΗΣΙΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΟΣΕΩΝ | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 30/9/2009 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/12/2009 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/2/2010 | ΠΛΗΡΩΤΕΑ ΜΕΧΡΙ 20/4/2010 | |
ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 200E | 200E | 200E | 165E | 765 E ΣΥΝΟΛΙΚΑ |
ΜΟΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 150E | 175E | 175E | 175E | 675 E ΣΥΝΟΛΙΚΑ |
Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009
Μεταφορά μαθητών Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου για το έτος 2009 - 2010
Με την έναρξη του σχολικού έτους το Δ.Σ σας εύχεται καλή σχολική χρονιά και σας ενημερώνει για τα παρακάτω που αφορούν την μεταφορά των μαθητών.
Κατόπιν αποφάσεως του Δ.Σ και έχοντας περίπου το ίδιο με το περσινό κόστος:
Α) Οι πληρωμές θα γίνονται ανά τρίμηνο και θα προκαταβάλλονται στην αρχή κάθε τριμήνου
Β) ΟΛΟΙ οι γονείς που ενδιαφέρονται υποχρεούνται να συμπληρώσουν υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής των παιδιών τους στο σύστημα μεταφοράς μαθητών με λεωφορεία:
- Η προεξόφληση για τους μήνες ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ - ΟΚΤΩΒΡΙΟ ? ΝΟΕΜΒΡΙΟ θα γίνει μέχρι 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ και θα είναι 200 ευρώ. Η εκτίμηση έγινε με βάση το ποσό των 76 ευρώ το μήνα. Μέσα στον Οκτώβρη θα εκτιμηθεί το ακριβές κόστος του κάθε μηνός και ανάλογα θα γίνει η χρέωση στα υπόλοιπα τρίμηνα.[ ΜΟΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 150 ευρώ ]
- Όσοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα μεταφοράς αλλά και όλοι οι υπόλοιποι γονείς θα δύνανται να καταβάλλουν στον κοινό λογαριασμό του συλλόγου το μοναδικό έσοδο μας της ετήσιας συνδρομή τους που για το 2009- 2010 θα είναι και πάλι 10 ευρώ.
- Σε κάθε περίπτωση οι γονείς καταθέτες υποχρεούνται να φυλάνε τις αποδείξεις των τραπεζικών καταθέσεων για όλη τη σχολική χρονιά ώσπου να γίνει ο τελικός απολογισμός.
- Όλοι οι γονείς που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα μεταφοράς οφείλουν να συμπληρώσουν εντός της εβδομάδας και να υπογράψουν τις υπεύθυνες δηλώσεις ,ώστε να δοθούν και οι κάρτες δρομολογίων στους μαθητές.
Παρακαλούνται να εξοφλήσουν τις οφειλές τους όσοι γονείς από πέρσι οφείλουν ακόμη ποσά, γιατί ο σύλλογος δεν έχει την δυνατότητα να χρηματοδοτεί ελλείμματα, αλλά ούτε θεωρεί σκόπιμο να χρεώσει στην φετινή χρήση τους περσινούς οφειλέτες.
Πιστεύουμε πως η καλοπροαίρετη συνεργασία και η συνέπεια όλων μας στην κάλυψη των αμοιβαίων υποχρεώσεών θα στηρίξει την ομαλή λειτουργία της μεταφοράς, που είναι έργο εθελοντικής καθαρά εργασίας των επίσης γονέων-μελών του Δ.Σ.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στα μέλη του Δ.Σ. στα στοιχεία επικοινωνίας που αναγράφονται στην ιστοσελίδα http://goneis-peiramatiko-pan-patras.gr/blog/?page_id=7
ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ
ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕUROBANK-
ΠΡΟΣΟΧΗ: να αναγράφεται οπωσδήποτε το όνομα του μαθητή σαν καταθέτη και το δρομολόγιο που ακολουθείται πχ. 1,2,3
Για τους μαθητές του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού:
Euro bank: 0026-0082-43-0101353432
IBAN: GR7002600820000430101353432
Για τις συνδρομές προς τον σύλλογο
Κοινό ταμείο: 0026-0082-44-0101353770
IBAN: GR9702600820000440101353770
Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009
Επιστολή Δ.Σ. σχετικά με τον αριθμό εγγραφόμενων μαθητών στο Πειραματικό Νηπιαγωγείο
ΠΡΟΣ : Τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης κ.Θ.Μπίρμπα
ΚΟΙΝ:
α. Πρύτανη Πανεπιστήμιου Πατρών, καθηγητή κ.Σ. Κουμπιά
β. Αντινομάρχη Παιδείας κ. Ταπεινό
γ. Επόπτη Πειραματικών Σχολείων Παν/μίου Πάτρας, καθηγητή κ.Σ.Μπουζάκη
δ. Διευθυντή Β/θμιας Εκπαίδευσης κ. Α. Κυριακόπουλο
ε. Διευθυντή Α/θμιας Εκπαίδευσης κ. Α. Παναγόπουλο
στ. Διευθυντές Πειραματικών Σχολείων Γυμνάσιου & Λυκείου καθώς και στους αντίστοιχους συλλόγους διδασκόντων σε αυτά
Θέμα: Αριθμός εγγραφόμενων στο Πειραματικό Νηπιαγωγείο
Αρ.Πρωτ.:52
Πάτρα 23 Ιουνίου 2009
Σήμερα 23 /06/2009 συνεδρίασε το Δ.Σ. και αφού έλαβε ενημέρωση:
- Από την μελέτη του κοινοποιηθέντος προς αυτό έγγραφου του κ. Επόπτη Πειραματικών Σχολείων Πανεπιστήμιου Πατρών προς τον κ. Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης
- Από συζήτηση του Δ.Σ. με τον κ. Επόπτη
- Από συζήτηση με τον κ. Περιφερειακό Διευθυντή στο γραφείο του, παρουσία της κ. Διευθύντριας του Πειραματικού Γυμνασίου και μελών του συλλόγου των καθηγητών του.
- Συμβουλευόμενοι το αρχείο του συλλόγου μας
- Αναζητώντας στο internet και σε δικηγόρους την σχετική κειμένη νομοθεσία
Κατέληξε κατά αρχάς να συμφωνήσει και να προσυπογράψει τα όσα αναφέρονται στο έγγραφο του κ. Επόπτη. Το Δ.Σ. υποστηρίζει με εμμονή την άποψη, να μη συναινέσει στην άτυπη μεταβολή του καθεστώτος των Πειραματικών Σχολείων και στην καταστρεπτική αλλοίωση του εκπαιδευτικού τους μοντέλου. Θα αντισταθεί σθεναρά και με κάθε μέσο, καθώς σήμερα που ζούμε σε μία εποχή που όλα ανοίγουν στην κοινωνία, σεις δεν είναι ούτε λογικό αλλά ούτε και κοινωνικά αποδεκτό, επικαλούμενοι δήθεν δίκαιο, να δημιουργήσετε, ελαφριά τη καρδία, κλειστού τύπου μοντέλο 13χρονης εκπαίδευσης σήμερα, και 14χρονης αύριο, σαν τον τύπο του παλαιού Πρότυπου σχολείου της κλειστής ελίτ.
Οφείλουμε βέβαια να σας εξηγήσουμε πως αν κάποιος είχε ενημερωθεί μόνο από την πλευρά της Περιφέρειας θα είχε πεισθεί για άλλα πράγματα: Θα νόμιζε πως στο παρελθόν κάποιοι «κακοί δάσκαλοι» και ο «απρόσεκτος Επόπτης» καθώς και τώρα μερικοί αθώοι Προϊστάμενοι της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης συνεπικουρούμενοι από τα ανευθυνοϋπεύθυνα συλλογικά όργανα Παιδείας και ανάλογα συμβούλια, φρόντισαν ο καθένας από τη μεριά του να φτιάξει ούτε λίγο ούτε πολύ μια θηλιά που λέγεται 2θεσιο Νηπιαγωγείο. Μετά την πέρασαν -τρόπος του λέγειν- στο λαιμό τους και στο λαιμό των Πειραματικών Σχολείων και τελευταία η Περιφερειακή Δ/νση Εκπαίδευσης θέλει να δώσει ρόλο νομοθέτη στη Δικαιοσύνη και παιδαγωγού στον Εισαγγελέα.
Η άλλη όμως μισή αλήθεια που δεν συζητήθηκε καθόλου στην Περιφέρεια είναι πως στην πραγματικότητα η λειτουργία των Πειραματικού Νηπιαγωγείου και Δημοτικού του Πανεπιστήμιου Πατρών διέπεται από συγκεκριμένο νομικό καθεστώς ?πλαίσιο- που δεν ταυτίζεται με την νομοθεσία των άλλων σχολείων. Λεπτομερώς αναφέρονται πληροφοριακά τα παρακάτω:
- Είναι σε ισχύ μέχρι σήμερα ο 4376/1929 νόμος του Υπουργείου Παιδείας που περιγράφει και δίνει - αμετάβλητες μέχρι σήμερα - δικαιοδοσίες στον θεσμό του Επόπτη Εκπαίδευσης για επεμβάσεις ακόμα και στα προγράμματα του δημοτικού και του νηπιαγωγείου.
- Στο θέμα του αριθμού των μαθητών ο 4376/1929 προέβλεπε μέχρι 30 μαθητές. Αργότερα (το 1984) με αντίδραση του τότε Επόπτη κ.Κοσμόπουλου επειδή είχαν φτάσει στα 44 και 45 παιδιά ανά τάξη, θεσπίστηκε εκ νέου το 30 +20% καθ? υπέρβαση για αδέλφια και παιδιά διδασκόντων. Δηλαδή συνολικά 36 παιδιά.
- Το 1985 με κοινή απόφαση των: (α) επόπτη από το Πανεπιστήμιο, (β) ενιαίου συλλόγου διδασκόντων Δημοτικού Γυμνάσιου και Λυκείου και (β) του Προϊστάμενου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, έγραφαν 24 στην αρχή και 26 στην συνέχεια παιδιά ανά τάξη.
- Ας σημειωθεί επιπλέον πως η κατ? εξαίρεση και πέραν του ορίου υπέρβαση στην περίπτωση των δίδυμων και των αδελφών αναφέρεται ρητά στα προεδρικά διατάγματα 497/81& 498/81.
Κατόπιν τούτων κρίνεται επιεικώς άδικη και μας ξενίζει η εμμονή της Περιφερειακής Δ/νσης α? και Β?θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας να εφαρμόσει λάθος νόμο και να ωθεί του υπευθύνους του Δημοτικού και Νηπιαγωγείου αλλά και την ίδια την Περιφερειακή Δ/νση σε πειθαρχικά κολάσιμο παράπτωμα, προκειμένου να ικανοποιηθούν κάποιοι επιλαχόντες. Αυτοί βέβαια θέλουν να επιβάλουν όχι δίκαιο, αλλά την επίφαση του δικαίου του ισχυρότερου. Προσπαθούν «κάνοντας την τρίχα τριχιά», να καταδυναστεύσουν όλο τον θεσμό του Πειραματικού Σχολείου, εν ονόματι μίας νομικής ανάγκης φάντασμα. Επιστρατεύουν βέβαια άσχετο με τα πρακτέα νόμο.
Αυτή είναι η άλλη μισή αλήθεια που πρέπει να ξέρουν οι πάντες. Εμείς σαν γονείς αλλά και σαν μέλη μιας ευνομούμενης πολιτείας και κοινωνίας και χωρίς να υπάρχει ίχνος διδακτισμού από την μεριά μας, είμαστε υποχρεωμένοι απέναντι στα παιδιά μας αλλά και στην κοινωνία να αποδείξουμε άλλη μια φορά το αυτονόητο: «Η μισή αλήθεια προσομοιάζει με ψέμα όταν αποκρύπτεται ή αποσιωπάται η άλλη μισή».
Σάββατο 27 Ιουνίου 2009
Μεταφορά μαθητών Δημοτικού - Νηπιαγωγείου έτους 2008 - 2009
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Ενόψει της λήξης του σχολικού έτους θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις τελευταίες οφειλές της μεταφοράς των μαθητών με τα πούλμαν. Παρά τα εμπόδια που αντιμετωπίσαμε το πρόγραμμα εκτιμούμε ότι εξελίχθηκε σε γενικές γραμμές καλά. Παρόλα αυτά υπάρχουν ακόμα μερικές εκκρεμότητες και παρακαλούμε να τις τακτοποιήσετε. Συγκεκριμένα για το μήνα Ιούνιο θα πληρώσουμε το μισό κόμιστρο, δηλαδή 38 ευρώ (33 για τη μονή διαδρομή).
Συνολικά, για όλο το χρόνο, θα πρέπει να έχουν καταβληθεί 684 ευρώ (594 για τη μονή διαδρομή). Παρακαλούμε ελέγξτε το συνολικό ποσό που τυχόν οφείλετε. Σε περίπτωση πλεονάσματος αυτό θα μεταφερθεί στο όνομά σας για τον Σεπτέμβριο. Σας υπενθυμίζουμε τον αριθμό του λογαριασμού για τους μαθητές του νηπιαγωγείου και του δημοτικού: Eurobank: 0026-0015-71-0103050266. 76.
Επιπλέον είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι, μετά από μια πολύπλοκη διαδικασία, ανοίχτηκαν λογαριασμοί στο όνομα του συλλόγου. Από Σεπτέμβριο δεν θα ισχύουν πλέον οι προσωπικοί λογαριασμοί. Άρα, για μια ακόμα φορά θα υποστούμε μία αλλαγή στους τραπεζικούς λογαριασμούς. Αυτοί όμως, από δω και πέρα, θα είναι σταθεροί, ανεξάρτητα από το Δ.Σ. που θα αναλαμβάνει κάθε διετία. Διαχειριστές των λογαριασμών θα είναι ο εκάστοτε πρόεδρος, αντιπρόεδρος και ταμίας. Σας παραθέτουμε τους νέους αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών και σας ενημερώνουμε ότι η καταβολή των κομίστρων, για καλύτερη εξυπηρέτηση όλων μας, από τη νέα χρονιά θα γίνεται σε 2 δόσεις (Σεπτέμβριο, Ιανουάριο).
Για τους μαθητές του νηπιαγωγείου και του δημοτικού:
? Eurobank: ---------------------------------------
? IBAN: ---------------------------------------
Για τους μαθητές του γυμνασίου και του λυκείου:
? Eurobank: ---------------------------------------
? IBAN: ---------------------------------------
? Κοινό ταμείο: ---------------------------------------
? IBAN: ---------------------------------------
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία και σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.