Παρασκευή 16 Ιουλίου 2021

 

Αιτήσεις μεταφοράς μαθητών σχολικού έτους 2021 - 2022

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh8Gs6YYokMcn14CVvztGTPbdWvns88EnD3jCj7mlP6KLL3Nmu64MOGy68lFnsHLoQEZR1GJBg8mdP5Bjr8HQ5vrzthyz0srEIybPOs3FfkwwNPcuLLq_hYXGOyE67fEw9rPH53tYP3yuSQ/s200/bus.jpgO Σύλλογος Γονέων  Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Πατρών  ανακοινώνει ότι θα προσφέρει στα μέλη του υπηρεσία μεταφοράς των μαθητών στο Σχολείου μας και κατά το σχολικό έτος 2021-2022.

Οι γονείς που ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία θα πρέπει να υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση:


ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ


Τονίζεται ότι:

·         Η αίτηση υποβάλλεται μόνο σε ηλεκτρονική μορφή από την παραπάνω διεύθυνση

·         Για κάθε μεταφερόμενο μαθητή ο ενδιαφερόμενος γονέας πρέπει να υποβάλει ξεχωριστή αίτηση, δηλ. σε περίπτωση δύο ή περισσότερων μαθητών αδελφών πρέπει να υποβληθούν αντίστοιχες αιτήσεις.

·         Οι αιτήσεις πρέπει να έχουν υποβληθεί μέχρι την 1 Σεπτεμβρίου 2021. Κάθε αίτηση χρονοσημαίνεται αυτόματα από το σύστημα αιτήσεων. Η χρονοσήμανση θα ληφθεί υπόψη στη σειρά προτεραιότητας.

·         Γονείς μαθητών γειτονικών σχολείων μπορούν να υποβάλλουν αίτηση, η οποία όμως θα εξεταστεί μόνο στην περίπτωση που προκύψουν ελεύθερες θέσεις.

·         Ο Σύλλογός μας δεν σχετίζεται με άλλες υπηρεσίες μεταφοράς μαθητών.

·         Τηλέφωνο επικοινωνίας 6948.060003

·         Σας γνωρίζουμε ότι με την εγγραφή στην πλατφόρμα, αποτελεί αποδοχή των όρων και του κόστους που διέπουν την συνεργασία με το τουριστικό γραφείο MARGELIS. Οποιαδήποτε ακύρωση μπορεί να γίνει έως τις 31/10/21. Για οποιαδήποτε μεταβολή ή ακύρωση θα πρέπει να ενημερώνετε άμεσα τον κ. Μαργέλη (6934.394780 & 2610222350)

·         Σας γνωστοποιούμε το ποσό και τον τρόπο πληρωμής για τη χρήση της μεταφοράς με το σχολικό λεωφορείο.

390 € ετήσιο κόστος, σε 4 διμηνιαίες δόσεις των 97,50 € για μετάβαση και επιστροφή και  

292 € ετήσιο κόστος, σε 4 διμηνιαίες δόσεις των 73,00 € για μονή διαδρομή

·         Οι τιμές έχουν υπολογιστεί με τον ισχύον συντελεστή ΦΠΑ 13%. Εάν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους μεταβληθεί, θα υπάρξουν και οι αντίστοιχες διαφοροποιήσεις στις τιμές

·         A’ Δ0ΣΗ έως 25/09/2021

·         Β’ Δ0ΣΗ έως 25/11/2021

·         Γ’ Δ0ΣΗ έως 25/01/2022

·         Δ’ Δ0ΣΗ έως 25/03/2022

Η κατάθεση των χρημάτων θα πραγματοποιείται στον τραπεζικό λογαριασμό:

ALPHA  BANK: 530 002 002 002 813 /  IBAN: GR36 0140 5300 5300 0200 2002 813

ΤΡΑΠΕΖΑ  ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5504 0977 282 98 / IBAN: GR36 0172 5040 0055 0409 7728 298

ή στο τουριστικό γραφείο του κ. Μαργέλη στην Αγίου Ανδρέου 3, τηλ. 2610222350, 2610278259 & 6934394780