Πάτρα 6/10/2010
Προς:
- Διευθυντή Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Παπαχρήστο Κων/νο.
- Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Παναγιωτόπουλο Γεώργιο
- Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαίας κ. Χονδρογιάννη Βασίλειο
- Επόπτη Πειραματικών Σχολείων κ. Μπουζάκη Ιωσήφ
- Διευθυντή 8/Θέσιου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Πανεπιστημίου Πατρών κ. Αλεξόπουλο Χαράλαμπο.
- Προϊστάμενο 1/Θέσιου Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Πατρών κ. Μάνη Φωτεινή.
- Διοικητικό Συμβούλιο Γονέων και Κηδεμόνων Πειραματικών Σχολείων Πανεπιστημίου Πατρών
Θέμα: Ολοήμερο Δημοτικό σχολείο
Το ενδιαφέρον για τη λειτουργία Προγράμματος Ολοήμερου στο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Πατρών υπήρξε από το 2007.
Στο τέλος της περισυνής χρονιάς 2009-2010 το ενδιαφέρον αυτό για τη λειτουργία του έγινε εντονότερο από τους γονείς, όπως αυτό προκύπτει από τις δηλώσεις των γονιών και την έγκρισή του από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Το Φθινόπωρο έγινε η επικαιροποίηση των δηλώσεων και στις 20/9/2010 άρχισε η εφαρμογή του.
Το εκπαιδευτικό δυναμικό που στελεχώνει το Πρόγραμμα του Ολοήμερου αποτελείται από μια Παιδαγωγό που εργάζεται από 12:30 έως 16:15 για 24 (έως 26) άτομα διαφορετικών τάξεων και απαιτήσεων και παρά τις όποιες φιλότιμες προσπάθειές της δεν μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις του ολοήμερου. Στις 4/10/2010 προστέθηκε στο δυναμικό και η εκπαιδευτικός της μουσικής που εργάζεται στο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο για την ειδικότητα του μαθήματος της μουσικής.
Η έλλειψη προσωπικού των ειδικοτήτων (Νέες Τεχνολογίες (Η/Υ), Αγγλικών, Φυσικής Αγωγής και Εικαστικών) δημιουργεί προβλήματα στην εφαρμογή του Προγράμματος και το υποβαθμίζει σε μια μορφή «Φύλαξης».
Εμείς οι γονείς δεν θέλουμε μια μορφή «Φύλαξης», θέλουμε να προσφέρει το Ολοήμερο στα παιδιά μας ένα ιδιαίτερο περιβάλλον μάθησης βοηθώντας τα στην προετοιμασία τους για την επόμενη μέρα, ελαφρύνοντας έτσι το ήδη βεβαρημένο πρόγραμμά τους. Θέλουμε να τους προσφέρει δημιουργική απασχόληση με τα διδακτικά αντικείμενα να ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στα ενδιαφέροντα των μαθητών.
Περιμένουμε άμεσα να καλυφθούν οι θέσεις των ειδικοτήτων και να χωριστούν οι μαθητές σε δύο γκρουπ, κλπ. Προσδοκούμε να προγραμματιστεί η ύλη που θα διδαχθεί, καταβάλλοντας κάθε προσπάθεια να διασφαλιστεί τόσο ο παιδαγωγικός όσο και ο κοινωνικός όσο ρόλος του Ολοήμερου Σχολείου.
Αναμένουμε μία σαφή απάντηση για το πότε και εάν θα έρθουν οι ειδικότητες.
Δεν μπορούμε να αφήσουμε στην τύχη του τη λειτουργία του Ολοήμερου, ούτε θα ξεχαστούμε, ούτε θα αφήσουμε να περάσει λίγο καιρός ακόμα να κουραστούν τα ήδη κουρασμένα παιδιά μας από τη σημερινή λειτουργία του η οποία δεν ανταποκρίνεται στο ρόλο του και ούτε θα ανοίξουμε το δρόμο στην αναστολή λειτουργίας του.
Αναμένουμε να συμβάλλετε όλοι από τη θέση του ο καθένας και στο μέτρο των δυνατοτήτων του στην έγκαιρη αντιμετώπιση των προβλημάτων για την λειτουργία του Προγράμματος Ολοήμερου Σχολείου.Οι γονείς των παιδιών που παρακολουθούν το Πρόγραμμα Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Πειραματικού Πανεπιστημίου Πατρών.
Ακολουθούν υπογραφές